Fijne crème, te gebruiken na de dagverzorging. Lijkt in eerste instantie wat dik maar smeert wel goed uit. Laat geen witte waar achter. Voel mij goed beschermd in deze warme dagen..
Geen 5 sterren vanwege de textuur van de crème.
Ondertussen gebruik ik dit bijna 3 maanden en ik voel duidelijk verbetering. Ik heb meer energie, voel me minder vermoeid en merk dat mijn lichaam er goed op reageert. Zeker eentje die ik blijf gebruiken. Echt top!
Deze crème is echt fantastisch! Heeft een aangename subtiele geur, trekt snel in en laat mijn huid heerlijk zacht aanvoelen. Geen vettig laagje, echt een aanrader 👌🏻
Ik gebruik dit nu een jaar en vind het een fijn produkt.
Lost goed op in mijn thee.
Heb minder last van mijn knieën en mijn haar is dikker.
Fijne shampoo. Door wat grijze haren nu stugger en door kleuren droger dus wil kijken of deze shampoo mijn haar verbeterd. Nog maar kort in gebruik vandaar 4,sterren, maar de shampoo en conditioner ruiken heerlijk en zacht haar na gebruik.
Even onregelmatig gebruikt en direct te merken aan mijn nagels. Dus nu even consequent gebruiken zodat straks weer sterkte mooie nagels.
Ik gebruik deze serum 2x per dag. Hij trekt snel in, ruikt lekker en verzorgt goed. Kan hem zeker aanraden!
Een fijne dagcrème die snel intrekt en voor mij heel belangrijk zonbescherming biedt. Kan deze zeker aanraden!
Mijn partner vind de crème erg prettig in gebruik,smeert goed uit en maakt de huid zacht
Eerst een mini geprobeerd en nu een full size
Mijn favoriet. Super, 1 pot voor dag en nacht. Smeert heerlijk en voelt niet plakkerig.
Ik gebruik hem nog te kort om echt resultaat te zien, maar hij smeert heerlijk uit en mijn huid voelt zacht aan. Ik vind de peptide serie erg fijn, maar wel wat aan de dure kant. De verpakking ziet er erg mooi uit, maar het tuitje had wat langer mogen zijn. Ik wil pompen en het dan op mijn vinger laten vallen, maar daar is het tuitje te kort voor.
Ik maak mijn gezicht altijd schoon met een reiniger op olie basis ivm waterproof mascara en daarna met tonic. Nu gebruik ik deze reiniger nog extra na mijn reiniging op olie basis en het verbaasde me hoeveel vuil er nog vanaf kwam. Je hebt idd maar een heel klein beetje nodig. Mijn huid voelt hierna echt schoon.
In heet water lost het goed op, geen klontjes. Net citrosan/ hot coldrex, heerlijk
Echt een fijne shampoo waar je maar weinig van nodig hebt.
Ik vind de collageen framboos erg lekker
Dan andren gebruik ik al verschilde jaren bevallen ook steeds goed